top of page

Who We Are

Always Caring. Always Here

Everyone ages. It’s an inherent property of life. As our bodies and minds develop over time, we adapt to these changes by modifying our decisions and actions. The later years of life can be especially challenging, but Eden Senior Care Services is here to help. We listen closely to our residents in order to understand their needs and limitations, then discuss and determine potential solutions. We work with you to customize options that will make the life you want for yourself and your loved ones a reality.

​지금. 여기에. 모두의 건강과 행복을 꿈꿉니다.

그 누구도 노년의 시간을 피해갈 수 없습니다. 예외 없이 찾아오는 이 시간을 미리 생각하고 준비하는 사람은 그리 많지 않습니다. 막상 신체와 정신의 변화가 닥쳐 왔을 때 이 변화를 받아들이 는 것에 있어 본인 뿐 아니라 가족들이 감당해야 할 무게는 우리가 상상하는 것 이상으로 큽니다. 마지막 이 땅에서의 시간을 다하기 까지 이 변화의 시간을 어떻게 받아 들이고 겪어 나가는가는 우리 모두의 인생에 주어진 숙제입니다. 에덴 시니어 복지관은 이 시간의 동반자가 되어 드리고자 합니다. 당신의 말에 더욱 귀를 기울이고, 무엇을 원하고 무엇이 어려운지 마음을 다해 이해하고 문제를 해결해 나가길 원합니다. 그래서 어르신들과 가족분들의 삶이 지금 여기에서 가장 건강하고 행복할 수 있도록 돕고 싶습니다. 

에덴 시니어 복지관은 낮동안 집이 아닌 안전하고 안락한 공간에서 사회활동과 신체발달을 도울 수 있는 데이케어 센터와 집에 돌아가 일상 생활의 어려움들을 도와 드리는 홈케어 (개인 간병사 서비스)를 제공 합니다. 

bottom of page